0-logo-gradi

Grădinița cu program prelungit Prietenii Mei este creată de o echipă de specialiști în învățământul preșcolar şi universitar. Oferta noastră educațională este concepută astfel încât să vină în întâmpinarea personalității unice a fiecărui copil. În plus, ne centrăm pe colaborarea dintre copil, familie și cadre didactice, pe identificarea și valorificarea aptitudinilor individuale ale copiilor, mai ales pe extinderea orizonturilor creative prin interacțiunea cu o multitudine de domenii educaționale, culturale şi artistice.

Suntem o grădiniţă prietenoasă pentru copii, de încredere pentru părinţi, o grădiniţă care oferă cadrelor didactice permanentă dezvoltare profesională. Joaca inteligentă reprezintă esența abordării noastre. Îi învățăm pe cei mici să se bucure de fiecare moment de joacă și să se joace la fiecare pas al învățării.

Vrem să le arătăm copiilor ce înseamnă să gândești singur, să asculți, să înveți, să aplici, să cunoști, să explorezi, să ai încredere în tine. Atenţia noastră e îndreptată atât asupra nivelului cognitiv, cât și asupra celui emoțional – ne concentrăm și pe abilitățile de învățare, pe comunicare și relaționare, pe empatie și inteligența emoțională a copiilor.

MISIUNE

Misiunea noastră este de a oferi educație, șanse egale și dezvoltare personală continuă, tuturor preşcolarilor. Susținem colaborarea permanentă dintre noi, familie și comunitate – consolidăm această legătură constant, astfel încât să ne putem baza cu toții pe un model de cooperare optim, solid, de durată. Abordarea noastră este centrarea pe copil.

VIZIUNE

Pe termen lung, Grădiniţa cu program prelungit Prietenii Mei este o instituţie de învăţământ complexă, competitivă, la standarde internaţionale, în care urmărim dezvoltarea factorilor afectiv-motivaţionali şi a atitudinilor creative, corelate cu potenţialul de dezvoltare al fiecărui copil în parte. Pornim de la premisa că educaţia preşcolară se realizează prin activităţi instructiv-educative variate şi atractive, care stimulează curiozitatea şi dorinţa copiilor de a învăţa.

Creăm un mediu în care preşcolarul învaţă, îşi dezvoltă abilități și capacităţi, își însuşeşte valori necesare în formarea lui ulterioară. Prețuim nu doar cunoașterea științifică, realizările literare, informația; punem accent și pe realizări personale, pe bunătate, pe caracter, pe securitate.

ECHIPA DE MANAGEMENT

LAURA BONDREA (GORAN) – MANAGER COORDONATOR

laura oana goran

Doctor în Psihologie, din 2009, titlu științific obținut la Universitatea din București; NLP Practitioner, nivel Master autorizat în cadrul International NLP Foundation; Licențiată în Sociologie-Psihologie, Universitatea Spiru Haret din București; Absolventă a Programului de Master Familie şi Societate, Facultatea de Sociologie-Psihologie, Universitatea Spiru Haret; Absolventă a Şcolii Normale „Andrei Mureşianu” (Liceul Pedagogic) Braşov, specializarea învăţător – educator.

Cu ținută academică, a acumulat o bogată experiență didactică universitară (a inițiat și organizat mai multe programe universitare de licență și masterat), dar și experiență managerială (a fost Prorector pentru Managementul Calităţii în Educaţie în Universitatea Spiru Haret, a ocupat diferite posturi în cadrul Proiectelor POSDRU, manager al Proiectului Bunăstare pentru persoane vulnerabile prin structuri de economie socială ID: POSDRU/168/6.1/144050).

Început cu 3 ani în urmă, Proiectul Grădinița cu program prelungit Prietenii Mei a fost sursa de încredere, profesionalism și anduranță, ambiție, implicare, colaborare și dragoste, calități cu care a implementat un concept educațional inedit și complex. Ca o continuare firească a acestui Proiect și absolut necesară în domeniul învățământului preuniversitar privat, alături de o echipă de oameni dedicați profesiei de dascăl, coordonează acum și Școala Gimnazială International Premium School of Bucharest, o instituție de învățământ complexă, modernă, la standarde internaționale.

Scopul nostru este să formăm și să dezvoltăm elevi ca personalități autonome și creative, cu competențe reale pentru viitorul lor social și professional de succes, să dezvoltăm încrederea în sine a elevilor noștri și în potențialul lor de performanță în diversele domenii, într-o Grădiniță în care preșcolarii să vină cu bucurie și de care să fie mândri.

 IOANA GHEORGHE – DIRECTOR, Profesor Educație Fizică și Sport

Licențiată în Educație fizică și sport, Doctor în educație fizică și sport pe problematica dezvoltării capacității motrice la copii de gimnaziu V-VIII, Lector universitar la Facultatea de Educație fizică și sport din cadrul Universității Spiru Haret, cu experiență didactică în învățământul preuniversitar și universitar de peste 24 de ani, Doamna Ioana Gheorghe face parte din echipa de management a Grădiniței cu program prelungit ”Prietenii Mei” din anul 2020. În prezent este și coordonator de stagii de practică pedagogică și de specialitate (tot pe ramura Educație fizică și sport) și coordonator în vederea elaborării lucrărilor de disertație – masterat universitar din domeniul sportului și educației fizice.

Dinamică, plină de energie și entuziasm, creativă în ceea ce privește jocurile de mișcare, se lasă inspirată de micuții preșcolari, dar și de elevii săi pentru construirea celui mai potrivit context de dezvoltare și manifestare personală a aptitudinilor fizice și a capacităților native și dobândite ale acestora. De asemenea, este profesor asociat al Școlii Gimnaziale International Premium School of Bucharest, unde se implică cu pasiune în activitățile curriculare și extracurriculare, dornică să experimenteze lumea alături de cercetașii ei premium).

 LOREDANA BĂNICĂ – Psihopedagog și Consilier educațional

loredana banica

Licențiată în Psihopedagogie, Universitatea din București, Master în Strategii de adaptare și Integrare a Persoanelor cu Nevoi Speciale, Universitatea din București; Doctor în Psihologie.
Experiența acumulată în 20 ani de învățământ universitar și colaborările cu diferite asociații și fundații care au în centrul preocupărilor lucrul cu copiii, de vârste preșcolare și școlare, cu diferite cerințe educative, îi conferă competențele profesionale și flexibilitatea atitudinală necesare modelării personalității copiilor, mici și mari.

În calitate de Director al Centrului de Orientare și Consiliere în Carieră al Universității Spiru Haret, a participat în proiecte de consiliere educațională în mediul preuniversitar. De asemenea, s-a format în intervenția terapeutică pentru copii cu tulburări din spectrul Autismului. Este conducător de psihodramă, coordonând grupuri de dezvoltare personală și autocunaștere, inclusiv grupuri de suport pentru părinții copiilor cu autism. Autor de manuale universitare, formează viitori psihologi și pedagogi, în spiritul educației centrate pe interesul și ritmul de dezvoltare al copilului.

Pentru Loredana Bănică, fiecare copil este diferit și valoros în sine, cu potențial de dezvoltare care trebuie corect identificat și susținut. În echipă, putem face din Grădiniță mediul în care copiii să se regăsească cu bucurie, în care învățarea nu este egală doar cu achiziția de cunoștințe, ci cu o treaptă de afirmare a propriei personalități în formare.

IULIAN ALEXANDRU IONICĂ – Administrator Grădiniță si Profesor Educație Fizică și Sport

iulian ionica

Licențiat în Educație Fizică și Sport la Universitatea Spiru Haret București, Facultatea Educație Fizică și Sport, Absolvent al Programului de Inițiere/Perfecționare-Specializarea Administrator Imobile, Picon Training Center.

Munca în echipă și altruismul, perseverența și perfecționismul, puncualitatea și respectul sunt principalele sale calități, ceea ce îi oferă echilibru social și profesional.

Adaptabilitatea, competitivitatea, empatia sunt alte calități pe care le corelează zilnic cu preocuparea de a crea confortul și siguranța elevilor în incinta grădiniței.

ȚUNCU SILVIA – Secretar

silvia tuncu

Cu aptitudini de comunicare și de calcul, de planificare și organizare a operaţiilor și activităţilor, cu uşurinţă, claritate şi coerenţă în exprimare, gândire analitică şi sintetică, capacitate de acordare şi transmitere optimă de informaţii, toate acestea definesc munca mea de secretariat în cadrul grădiniței. Cel mai important atuu însă, îl reprezintă capacitatea de a lucra cu oamenii și de a răspunde solicitărilor părinților și copiilor, deopotrivă.

CADRE DIDACTICE

  Mihaela Covaci – Profesor învățământ primar și preșcolar

mihaela covaci

Întotdeauna m-a fascinat lucrul cu copiii și mi-am dat seama că nicio altă profesie nu mi-ar putea oferi atâtea satisfacții, zâmbete și reușite. Consider că în această lume mă pot simți cu adevarat împlinită. Prin ochii lor descopăr lumea și înteleg cât de importante sunt imaginația, jocul, creativitatea.

Iubesc copiii și datorită acestui lucru vreau să dau tot ce am mai bun din mine!

 Frăsin Adela – Prof. Înv Primar și Preșcolar

frasin adela

În fiecare zi îmi place să fiu întâmpinată de zâmbetele colorate ale copiilor. Zâmbetele, energia și veselia copiilor îmi transmit, în fiecare zi, energie și bună dispoziție.

Fiind o persoană veselă, sociabilă și calmă, îmi place să lucrez cu copiii. Căldura, afecțiunea și rezultatele lor îmi oferă maxime satisfacții în cadrul activităților didactice inițiate și organizate de mine.

Mărculescu Magda – Educatoare

marculescu magdalena

Cred cu tărie că ”profesia de educator nu stă bine pe oricine”. Educația nu se face cu gura închisă și mâinile la spate. Sunt prietena copiilor și caut să pot însemna ceva pentru ei.

Iubirea, atenția pentru cei mici și seriozitatea mă definesc în totalitate.

VLĂSCEANU MARILENA – Educatoare

vlasceanu marinela

Desfășor profesia de educatoare cu dragoste, dăruire și mă bucur că fac parte din lumea minunată a copiilor, care au magica putere de a-ți înveseli ziua, de a te face să zâmbești și de a fi fericit că ești printre ei.

În fiecare zi știu că mă așteaptă o nouă provocare, o nouă întrebare și o mulțime de priviri sincere, care se uită la mine și asteaptă să le călăuzesc pașii către universul cunoașterii, iar acest fapt mă face să dau tot ce am mai bun și să mă perfecționez continuu.

ȘTEFANIA PETRE – Profesor învățământ primar și preșcolar

stefania petre

Pentru mine, profesia de educatoare nu va fi niciodată doar o meserie, ci o misiune, un țel, o chemare prin care le fac bine copiilor, lucru ce include, în accepțiunea mea, lăsarea unei amprente în sufletele lor, în speranța ca aceștia să își amintească mereu de mine cu drag și să nu mă uite niciodată. Consider că atât timp cât trăiești în amintirile celorlalți, trăiești veșnic.

Georgeta Ene – Profesor învățământ primar și preșcolar

georgeta ene

Arta de a fi cadru didactic implică iubirea copiilor ce se oglindește în privirea acestora când își văd educatoarea, astfel că ochișorii acestora, plini de strălucirea inocenței, devin apanaj pentru viitoarele activități didactice, desfășurate în optim comfort sufletesc.

Având în vedere că perioada copilăriei este cea a jocului și a fanteziei răbdarea și perseverența cu care îndrum copiii mă caracterizează pe deplin.

BEATRICE DRĂGHICI

Sunt absolventă a Facultății de Psihologie și Științele Educației cu specializarea Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar din cadrul Universității București. În prezent urmez programul de master Pedagogii alternative și arta teatrală în educație.

Dragostea pentru copii și jocurile copilăriei mele, în care deseori jucam rolul educatoarei sau învățătoarei, au constituit motivele înscrierii mele la facultate pentru a deveni educatoare/învățătoare sau, cum îmi place mie să spun, formator de oameni.

Dorința mea este să transform copiii de azi în „oamenii de mâine” și să-i îndrum să descopere această frumoasă lume prin nenumărate activități, jocuri, diverse experiențe menite să le formeze abilități, aptitudini, atitudini și deprinderi practice. În tot acest timp, toate acestea vor fi puse într-o „trăistuță” care va însoți copilul de-a lungul vieții sale și care îl va dezvolta multilateral – pe plan fizic, psihic, social, emoțional.

Mă bucură rolul de călăuză a acestor copilași, pe drumul numit „viață”, drum pe parcursul căruia descopăr și învăț multe, la rândul meu.
Îmi plac călătoriile, plimbările în natură, muzica și dansul. Unul dintre principiile care mă ghidează în viață este cel al echilibrului – încerc mereu să găsesc un echilibru între viața personală și cea profesională.

CADRE DIDACTICE ASOCIATE

IOAN NEGHIUC – Profesor de Educație fizică și Sport

neghiuc ioan

Licențiat în Educație fizică și Sport, Academia Națională de Educație Fizică și Sport, București

Având specializarea în Natație și o experiență didactică de peste 10 ani, Ioan Neghiuc este atestat de către Federația Franceză de activități acvatice, ca Formator al activității acvatice pentru nou-născuți și copii de vârstă mică.

Activitatea sa didactică este într-o formare continuă, urmând și ulterior coordonând Cursul de natație în baza sportivă Eforie Nord. De asemenea la BABY SPA, Wellness & pool, s-a implicat în inițierea în înot a unor grupe de 10-15 copii, de vârstă prescolară și școlară, precum și a copiilor mici (antepreșcolari). Nu în ultimul rând, a activat ca Antrenor de înot pentru clasele V-VIII la Centrul de proiecte educaționale și sportive București (PROEDUS), în cadrul proiectului „Cursuri gratuite de formare pentru elevii bucureșteni”. Din 2016 până în prezent activează ca Profesor Înot/Aquagym la Grădinița cu program prelungit Prietenii Mei.

Fiind o persoană dinamică, perseverenta și cu excelente abilitați de comunicare dobândite de-a lungul experienței sale profesionale, Ioan Neghiuc este un profesor orientat spre obținerea de rezultate excelente cu elevii săi, iar aceste performanțe reprezintă fundamentul pentru dezvoltarea unui Centru de Excelență în Înot, la Grădinița cu program prelungit Prietenii Mei.

MĂDĂLINA ȘUTRU – Profesor lb.germană

madalina sutru

Pentru mine, limba germană este un mod de viață, un mod de exprimare. Îmi place să transmit copiilor structura clară și plăcerea pentru ordine, să văd prin zâmbetele lor bucuria învățării și descoperirii unei culturi bogate, o cultură a basmelor și cântecelor vesele.

CARMINA GORAN – Absolvent Arte plastice

Arta are puterea de a ne educa, inspiră și motiva în moduri unice. Este, de asemenea, cel mai prețios mod prin care ne putem exprima trăirile, sentimentele sau bucuriile, de aceea vreau sa le arăt tuturor copiilor că arta este mijlocul prin care ei învață sa aibă încredere in propriile lor idei. Întotdeauna m-a fascinat arta și nu m-am ferit niciodată să arăt tuturor acest lucru. Mă bucur că am ocazia să împărtășesc pasiunea mea și cu cei mici și să le urmăresc aceasta călătorie spre creație, pentru creionarea creativității lor.

PERSONAL DE INGRIJIRE

Personal de Îngrijire

Dragostea față de copii, răbdarea, atenția și respectul pentru fiecare prichindel sunt stilul nostru de muncă și de viață. Suntem mereu în preajma lor și le răspundem atunci când au nevoie cu toată afecțiunea de mămici tandre și iubitoare.

Zâmbetele și îmbrățișările copiilor, momentele petrecute alături de ei la masă, la somn, în timpul tuturor activităților reprezintă maximum de emoție și afecțiune în relația îngrijitor-copii.

Personal bucătărie

În fiecare zi avem grijă ca mâncarea preparată pentru cei mici să fie pe gustul lor, iar luarea mesei, o adevărată desfătare! Zâmbetele lor și acel ” Sărut-mâna pentru masă!” sunt pentru noi dovezi sigure că răspundem în permanență exigențelor culinare ale copiilor.

Personal medical

Serviciul de asistență medicală (sau nursing) constituie o prioritate în grădinița noastră, noi oferind suport în sistemul de îngrijire al sănătății celor mici. Zi de zi ne asigurăm că preșcolarii noștri prezintă o stare generală de sănătate bună prin controlul medical de rutină realizat zilnic (triaj medical). Când identificăm modificări ale stării de sănătate (febră, tuse, secreții nazale), micuții sunt asistați medical la cabinet.

SERVICIUL DE TRANSPORT

Munca noastră zilnică înseamnă să oferim siguranță și confort tuturor copiilor în mașină, în trafic, pe tot parcursul drumului parcurs împreună cu ei și cu pedagogul-însoțitor. Pe drum cântăm, spunem poezii, povestim despre întâmplările petrecute la grădiniță, ne bucurăm de fiecare moment petrecut în mașinile grădiniței.